Det sista?


Sa ju att mitt förra inlägg skulle vara det sista, men det kanske blitr det här istället...
Sen ja la in förra inlägget har jag spelat minigolf (kom sist), ätit kakor på kakslottet och fotat massor m,ed söta grisar!

Reste i går från farmor och farfatr till mormor och morfar i Dalarna... via tåg, riktigt mysigt faktiskt! Drack Chailatte och åt Ben & Jerrys Phish Food mmmmm.... Idag har jag spenderat min tid på att fixa experiment för min kusinm och min lillasyster, vi gjorde även en skattjakt, det är alltid kul att se småttingarna glada!!

Igår när vi kom hit fanns det två stora kassar kläder där jag och min lillasyster fick plocka åt oss allt vi ville ha,.... hittade några helt ok plagg faktiskt, när de blivit omsydda kan de nog bli riktigt snygga!! Jag visatr kanske bilder på dem när jag kommer hem....

Imorrn är det midsommarafton, ska ha min nya vita klänning med vit kofta och vita skor, säkert en midsommarkrans av prästkragar också, så jag kommer nog bli riktigt vit...


Om vi inte hörs.... Trevlig sommar allihopa!!

P.S. Synd att sverige åkte ut ur EM! 

Kommentarer
Postat av: JULIA

wow, grymt snygga bilder du har i bloggen!

2008-08-10 @ 15:04:33
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0